Employer branding

De små årgange – også kaldet generation Y – er på vej ind på arbejdsmarkedet, mens de store efterkrigsårgange er på vej på pension. Det betyder, at adgangen til arbejdskraft langsomt mindskes – og der skal gøres mere for at rekruttere de rette medarbejdere og for at holde på dem, I allerede har.

Employer branding er mange ting og kan ”gøres” på mange måder. Gennem mine seks år i GRUNDFOS har jeg på egen krop gennemlevet hele cyklussen – fra rekruttering til egen opsigelse – hos en virksomhed, der tager sit employer brand seriøst. Mine egne erfaringer har jeg også brugt i et større projekt hos NORDJYSKE Distribution, hvor udfordringen er at holde på reklame- og avisbude.

Rådgivning i Employer branding

Jeg rådgiver om forløbet med at komme systematisk i gang med at opbygge det employer brand i ønsker – og er gerne projektleder på udviklingen af materiale og aktiviteter, som kan vitalisere eller revitalisere jeres emloyer brand.

Book mig til at holde et foredrag for jeres ledergruppe om employer branding.

Læs mere om mine foredrag her